ABOUT ME

Hi, I'm Marden Jump, a Brazilian freelance graphic designer based in Italy. Since 2018 my specialization is in Visual Identity and Brand Creation.

EN
I'm Marden Jump, a Brazilian graphic designer based in Italy and specialized in brand design, logo, visual identity and art direction.
I've been working as a graphic designer since 2009 when I was only 19 years old and living in the small town in Brazil called Barao de Cocais.
During these years I had many experiences in several categories, I worked in website and blog development, books, records, printed matter, logos and visual identity (this last two I ended up falling in love with).
So starting in 2018 I decided that I would dedicate time learning more and empowering myself to become a designer specializing in Visual Identity and Brand Creation and that's what I did.
In the last few years I've been working only with that, I worked together with great designers and agencies in Brazil. I conquered clients from various places in the world, for someone coming from a small town like Barão de Cocais this is quite an achievement.
In this desire to explore the world, in 2021 I moved to Italy, a country that I have always had a great affection for even without ever having set foot in it until 2021. My love for Italy was born because of Calcio, Rome, Francesco Totti, the Italian National Soccer Team, and also the music, cuisine, and culture of this wonderful country.
It has been a wonderful experience living here.

IT
Sono Marden Jump, un graphic designer brasiliano con sede in Italia e specializzato in brand design, logo, identità visiva e direzione artistica.
Lavoro come graphic designer dal 2009, quando avevo solo 19 anni e vivevo in una piccola città del Brasile chiamata Barao de Cocais.
In questi anni ho avuto molte esperienze in diverse categorie, ho lavorato nello sviluppo di siti web e blog, libri, dischi, stampa, loghi e identità visiva (di questi ultimi due ho finito per innamorarmi).
Così dal 2018 ho deciso che mi sarei presa il tempo di imparare di più e di potenziare me stessa per diventare una designer specializzata in Visual Identity e Brand Creation ed è quello che ho fatto.
Negli ultimi anni ho lavorato solo con questo, collaborando con grandi designer e agenzie in Brasile. Ho conquistato clienti da diversi luoghi del mondo, e per una persona che viene da una piccola città come Barão de Cocais questo è un bel risultato.
Con questo desiderio di esplorare il mondo, nel 2021 mi sono trasferita in Italia, un Paese per il quale ho sempre avuto un grande affetto anche senza averci mai messo piede fino al 2021. Il mio amore per l'Italia è nato grazie al calcio, alla Roma, a Francesco Totti, alla Nazionale italiana di calcio e anche alla musica, alla cucina e alla cultura di questo meraviglioso Paese.
È stata un'esperienza meravigliosa vivere qui.
Back to Top